loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی28, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 50 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

دل بوسکه: کاسیاس انتخاب اول من است

به گزارش خبرگزاری فارس، ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در نشست خبری خود گفت ...

خبرگزاری فارس - دل بوسکه: کاسیاس انتخاب اول من است

به گزارش خبرگزاری فارس، ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در نشست خبری خود گفت ...

دل بوسکه: کاسیاس انتخاب اول من است

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: در حال حاضر هیچ گزینه قابل اعتمادتری نسبت به ایکر در ...

Football.ir - دل بوسکه: کاسیاس انتخاب اول من است

ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در نشست خبری خود گفت: ایکر کاسیاس دروازه‌بان ...

دل بوسکه: کاسیاس انتخاب اول من است

جدول در پایان روز ششم/فیجی تاریخ شد؛/ آمریکا فاصله‌اش با چین را افزایش داد - ورزش 3

دل بوسکه: کاسیاس انتخاب اول من است - Bartarinha.IR | …

شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 25. صفحه نخست; اخبار روز; اخبار ورزشی; سبک زندگی

دل بوسکه: کاسیاس انتخاب اول من است | سرمربی …

دل بوسکه: کاسیاس انتخاب اول من است. سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: در حال حاضر هیچ گزینه ...

دل بوسکه: کاسیاس انتخاب اول من است | خط برتر

دل بوسکه: کاسیاس انتخاب اول من است سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: در حال حاضر هیچ گزینه ...

دل بوسکه: کاسیاس انتخاب اول من است

گلها و نتایح هفته اول لیگ یک+فیلم; ویدیو؛ برترین گل های هفته 22 لیگ mls; ورزشکاران جهان در شبکه ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «ایکر کاسیاس»

اخبار فوتبال : «ایکر کاسیاس» ... منصوریان برای کودکان کار پیام داد؛خوش و بش سرمربی آبی‌ها با ...

دل بوسکه: ایکر کاسیاس بسیار متین و فهمیده عمل …

ویسنته دل بوسکه می‌‌گوید با وجود حواشی اخیر، ایکر کاسیاس بسیار فهمیده عمل کرده است.

برچسب ها - دل بوسکه

در سایت خبری مشرق نیوز آخرین اخبار حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و ...

دل بوسکه: کاسیاس رفتار مناسبی با کادر فنی …

وای که شما چقدر بچه اید...شما اصلا دلبوسکه رو میشناسید؟؟؟من اینتری ام و هیچ علاقه ای به ...

دل بوسکه: کاسیاس مرد اول اسپانیاست | ورزش 11

ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا , دل بوسکه: کاسیاس مرد اول اسپانیاست

اظهارات عجیب دل بوسکه درباره کاسیاس - آفتاب | خبر …

کاپ | دل بوسکه: واقعا نمی دانستم...

ویسنته دل بوسکه گفته واقعا نمی دانسته ایکر کاسیاس از اینکه در ترکیب اصلی یورو 2016 نیست، چقدر ...

ویسنته دل بوسکه از رابطه سرد شده است با کاسیاس

کاسیاس: اینجا فقط دلبوسکه رئیس است - واضح

کاسیاس: اینجا فقط دلبوسکه رئیس است دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال اسپانیا با انتقاد از ...

دلبوسکه: در مورد کاسیاس اشتباه می‌کردم/ مثل یک …

سرمربی مستعفی تیم ملی اسپانیا اعتراف کرد اظهاراتی که چندی پیش درباره کاپیتان تیمش عنوان ...

خبرگزاری تسنیم - دلبوسکه: استعفایم را به اطلاع …

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویسنته دلبوسکه 65 ساله که در پی شکست اسپانیا مقابل ایتالیا در ...

دلبوسکه: در آخرین روز در مورد دخه‌آ و کاسیاس تصمیم …

دلبوسکه: در آخرین روز در مورد دخه‌آ و کاسیاس تصمیم خواهم گرفت

دل بوسکه: گزینه‌ای بهتر از کاسیاس ندارم :: سایت …

بانک ورزش ـ سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: در حال حاضر هیچ گزینه قابل اعتمادتری نسبت به ...

دل بوسکه: ایکر کاسیاس بسیار متین و فهمیده عمل …

ویسنته دل بوسکه می‌‌گوید با وجود حواشی اخیر، ایکر کاسیاس بسیار فهمیده عمل کرده است.

اعتراف دل بوسکه: کاسیاس از من ناراحت است!

قائم مقام استقلال خوزستان: ویسی درخواستی برای حضور بختیاری زاده در کادرفنی نداشته است ...

دل بوسکه: کاسیاس رابطه خوبی با من نداشت | …

صفحه اصلی; لالیگا; جام حذفی; لیگ قهرمانان; ویدئو; روزنامه‌ها

دلبوسکه: قدردان ایکر هستم اما او حس خوبی به من

ویسنته دلبوسکه گفت که خبر استعفایش را به اطلاع همه بازیکنان‌اش رسانده بود به غیر از ایکر ...

کریستیانو رونالدو - کاسیاس

خوانندگان روزنامه as اسپانیا از تصمیم دل بوسکه در بازی دادن به ایکر کاسیاس در بازی برابر ...

دل بوسکه: در مورد کاسیاس اشتباه می کردم - آکا

سرمربی مستعفی تیم ملی اسپانیا اعتراف کرد اظهاراتی که چندی پیش درباره کاپیتان تیمش عنوان ...

فارس - دلبوسکه: کاسیاس به من کمک کرد و وجودش …

[انتخاب] دل بوسکه: گفته بودم با هر نتیجه ای از تیم ملی می روم

دلبوسکه: من قدیس نیستم و در مورد ایکر اشتباه …

سرمربی مستعفی تیم ملی اسپانیا اعتراف کرد اظهاراتی که چندی پیش درباره کاپیتان تیمش عنوان ...

دلبوسکه: در مورد کاسیاس اشتباه می‌کردم | دمادم

خبرگزاری تسنیم: ویسنته دل بوسکه پس از حذف تیمش از یورو 2016 گفت خبر استعفایش را به اطلاع همه ...

دل بوسکه: کاسیاس به من کمک کرد و وجودش برای …

دل بوسکه: کاسیاس به من کمک کرد و وجودش برای تیم ضروری بود

واکنش ژاوی به درگیری لفظی دل بوسکه و کاسیاس ! | …

هافبک سابق تیم ملی اسپانیا می گوید اختلاف دل بوسکه و کاسیاس با یکدیگر نمی تواند جالب باشد.

دلبوسکه: در مورد کاسیاس اشتباه می‌کردم/ مثل پدر …

دلبوسکه: در مورد کاسیاس اشتباه می‌کردم/ مثل پدر و پسر با هم حرف زدیم

آرشیو خبرهـا - 1451108947 - wwwkhabar.ir

آرشیو خبرهـا چرا فیسبوک از اندروید در هراس است؟ طرح زمستانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ...

دلبوسکه: در مورد کاسیاس اشتباه می‌کردم - واضح

دلبوسکه: در مورد کاسیاس اشتباه می‌کردم سرمربی مستعفی تیم ملی اسپانیا اعتراف کرد اظهاراتی ...

دل بوسکه:مطمئن نیستم که شانس دخیا برای یورو بیش از کاسیاس ...

دل بوسکه:مطمئن نیستم که شانس دخیا برای یورو بیش از کاسیاس باشد

دلبوسکه: در مورد کاسیاس اشتباه می‌کردم/ مثل یک …

دلبوسکه: در مورد کاسیاس اشتباه می‌کردم/ مثل یک پدر و پسر با هم حرف زدیم

دلبوسکه: در مورد کاسیاس اشتباه می‌کردم – تیفوسی

سرمربی مستعفی تیم ملی اسپانیا اعتراف کرد اظهاراتی که چندی پیش درباره کاپیتان تیمش عنوان ...

برچسب ها - دل بوسکه

::دوشنبه 04 مرداد 1395 صفحه نخست | حقوق و قضا. حقوقی; قضایی; دادگستری

دل بوسکه: کاسیاس به من کمک کرد و وجودش برای …

سرمربی مستعفی تیم ملی فوتبال اسپانیا در کنفرانس خبری گفت: کاسیاس به من کمک کرد و وجودش در ...

دل بوسکه: برای همه پیامک زدم به جز کاسیاس

ویسنته دل بوسکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا عنوان کرد که برای تمام تیم ملی اسپانیا به جز ...

دلبوسکه: در مورد کاسیاس اشتباه می‌کردم

کد خبر: 39533 زمان: 15 تير 1395 - 16:52. مثل یک پدر و پسر با هم حرف زدیم . دلبوسکه: در مورد کاسیاس ...

سایت خبری تحلیلی آباد سبز - دلبوسکه: کاسیاس به من

پیام تسلیت بازرس کل استان خوزستان به خانواده مرحوم محمدپور + تصویر

دل بوسکه: واقعا نمی دانستم... | ویسنته دل بوسکه

دل بوسکه: واقعا نمی دانستم... ویسنته دل بوسکه گفته واقعا نمی دانسته ایکر کاسیاس از اینکه در ...

اظهارات دل بوسکه درخصوص ناراحتی ایکر کاسیاس | …

ویسنته دل بوسکه گفته واقعا نمی دانسته ایکر کاسیاس از اینکه در ترکیب اصلی یورو ۲۰۱۶ نیست ...

دل بوسکه: دخیا اماده بازی کردن است - پایگاه هواداران ...

پایگاه هواداران منچستریونایتد - دل بوسکه: دخیا اماده بازی کردن است پایگاه هواداران منچستر ...

جام نیوز :: JamNews - انتخاب دل بوسکه براي توپ طلا

جام ورزشی؛ فارس نوشت: ويسنته دل بوسکه بر اين باور است که آندرا پيرلو مي‌تواند برنده جايزه ...

اظهارات دل بوسکه درخصوص ناراحتی ایکر کاسیاس - …

0 ویسنته دل بوسکه گفته واقعا نمی دانسته ایکر کاسیاس از اینکه در ترکیب اصلی یورو ۲۰۱۶ نیست ...

دل بوسکه: ایکر با نیمکت‌نشینی خوب کنار آمد :: …

کد خبر: 1333752/30 زمان: 10:37 1395/03/26 بازدید: 7,526. دل بوسکه: ایکر با نیمکت‌نشینی خوب کنار آمد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 2,365
  • بازدید کلی : 11,013