loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی28, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 44 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

اولادی: نباید به استقلال می رفتم | پایگاه خبری …

اولادی: نباید به استقلال می رفتم . بازیکن سابق تیم ملی گفت: «من به خاطر بازگشت به تیم ملی ...

اولادی: اشتباه کردم به استقلال رفتم/ گفته بودم پرسپولیس می

اولادی: اشتباه کردم به استقلال رفتم/ گفته بودم پرسپولیس می‌برد

جام نیوز :: JamNews - پرسپولیسی ام و نباید به استقلال می رفتم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهرداد اولادی با انتشار تصویری که در حال نمایش عدد 6 و کری ...

منِ پرسپولیسی نباید به استقلال می رفتم / می

منِ پرسپولیسی نباید به استقلال می رفتم / می دانم هنوز هواداران من را نبخشیده اند

منِ پرسپولیسی نباید به استقلال می رفتم/ …

منِ پرسپولیسی نباید به استقلال می رفتم/ اشتباه کردم مرا ببخشید

من پرسپولیسیم و اشتباه کردم به استقلال رفتم

مهاجم سابق پرسپولیس ، انتقالش به استقلال ، بزرگترین اشتباه ، مهرداد اولادی ، مهاجم سابق ...

با رفتن به استقلال به گذشته‌ام پشت پا زدم اولادی

با رفتن به استقلال به گذشته‌ام پشت پا زدم اولادی: باز هم به استقلال گل می‌زنم/نمی‌دانم به ...

من پرسپولیسیم و اشتباه کردم به استقلال رفتم

من پرسپولیسیم و اشتباه کردم به استقلال رفتم. بازیکن بدون تیم فوتبال ایران اعلام کرد: «شما ...

به امید برد پرسپولیس به آزادی رفتیم/ رفتنم به استقلال ...

اولادی: به امید برد پرسپولیس به آزادی رفتیم/ رفتنم به استقلال اشتباه محض بود!

کاپ | هواداران پرسپولیس هنوز از رفتن من به استقلال

بازیکنان سابق تیم ملی گفت: روزی دو جلسه تمرین می کنم و از هر نظر آماده هستم تا به میادین ...

دایی باعث شد من برم استقلال!

به گزارش افکارنیوز، مهرداد اولادی که پیش از این بارها اعلام کرده بود که رفتنش به استقلال ...

استقلال به اولادي بدهكار نيست! - ساعت24

ساعت 24- سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مرحوم اولادی مطالباتی از باشگاه ...

من پرسپولیسیم و اشتباه کردم به استقلال رفتم

پایگاه خبری پیک خبر: مهرداد اولادی که پیش از این بارها اعلام کرده بود که رفتنش به استقلال ...

پرسپولیسی‌ها درگذشت اولادی را تسلیت گفتند

پرسپولیسی‌ها درگذشت اولادی را تسلیت گفتند,پرسپولیسی‌ها درگذشت اولادی را تسلیت گفتند,شاه ...

اولادی در اینستاگرام: رفتنم از پرسپولیس به استقلال

  • 5/5
  • 15 RATINGS

اولادی در اینستاگرام: رفتنم از پرسپولیس به استقلال اشتباه بود/ نمک روی زخمم نپاشید!

چشمی: سال بعد هم استقلالی می مانم

روزبه چشمی که این روزها به علت مصدومیت به دور از بازی های استقلال است، از دل تنگی خود برای ...

سه ماه پیش اولادی در رابطه با شایعه خودکشی‌اش چه …

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، گاهی بهت‌زده حرف می‌زند. زبانش می‌گیرد و سرش ...

پرسپولیسی‌ها حلالم کنید رفتم استقلال!

مهرداد اولادی با انتشار پستی از هواداران پرسپولیس به خاطر رفتن به استقلال حلالیت طلبید.

بزرگترین اشتباه زندگیم آمدن به استقلال بود :: …

کد خبر: 1153184/0 زمان: 13:06 1393/04/25 بازدید: 2,525. بزرگترین اشتباه زندگیم آمدن به استقلال بود

اعلام ترکیب تیم ملی برای دیدار مقابل گوام | پایگاه …

اخبار مرتبط . دل بوسکه: کاسیاس انتخاب اول من است ; اولادی: نباید به ...

راز بزرگ زندگی ورزشی اولادی

پس از درخشش اولادی در الشباب، او به من گفت قصد دارد در مسیر حرفه‌ای قدم بردارد و کارهای ...

از پیوستن به استقلال پشیمان شدم

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اگر می خواهید فراز و نشیب فوتبال را در زندگی یک ...

لبم را پروتز کرده ام؛ پشیمان نیستم که به استقلال

مهرداد اولادی می‌گوید هواداران نباید در مورد ظاهر او صحبت کنند.

مهرداد اولادی درگذشت، علت ‎فوت مراسم ‎تشییع و …

طی تماسی که با بیمارستان شهدای تجریش برقرار کردیم مشخص شد مهرداد اولادی در ساعت ۱۴:۵۶ به ...

اولادی به من گفت می‌دانم عمرم زیاد نیست! - - اخبار - …

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: «به من می گفتند چرا به دیدن سرطانی ها نمی روی، عکسی می گیرند ...

هواداران پرسپولیس به استقلال رفتن مرا فراموش …

مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال ، باشگاه پرسپولیس ، مهرداد اولادی ، پیشنهادات اروپایی ...

واکنش طارمی به آنالیز برنامه ۹۰ | پایگاه خبری ملت …

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به آنالیز پنالتی‌هایی که روی او می‌شود واکنش نشان داد.

3 ماه پیش اولادی در رابطه با شایعه‌ خودکشی‌ اش چه …

3 ماه پیش اولادی در رابطه با شایعه‌ خودکشی‌ اش چه گفت؟ - به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، خبر ...

اولادی: ظاهر افراد، حریم شخصی آن‌هاست/ پشیمان نیستم که به ...

مهرداد اولادی می‌گوید هواداران نباید در مورد ظاهر او صحبت کنند.

بازخوانی آخرین گفته های مهرداد اولادی در کافه خبر/دل …

آنچه در ادامه می خوانید بازخوانی آخرین حضور مرحوم مهرداد اولادی در کافه خبر است. روزی که او ...

نیکبخت: سر لجبازی از استقلال به پرسپولیس رفتم

3090: علیرضا نیکبخت واحدی درباره تجربه های دوران فوتبال خود اظهار داشت: «متاسفانه تجربه تلخ و ...

ســـــوت پــــایـــان 88 - مصاحبه جنجالی اولادی قبل از مرگ

مصاحبه جنجالی اولادی قبل از مرگ ... ، خبر ورزشی نوشت: گاهی بهت‌زده حرف می‌زند.

3 ماه پیش اولادی در رابطه با شایعه‌ خودکشی‌ اش چه …

گاهی بهت‌زده حرف می‌زند. زبانش می‌گیرد و سرش را پایین می‌اندازد که چطور به بوندس‌لیگا ...

مهرداد اولادی، مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال و …

بنا بر این گزارش، ساعتی پیش خبر رسید، مهرداد اولادی، مهاجم سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس ...

آخرین عکس منتشر شده از اولادی

آخرین عکس منتشر شده از اولادی. بازی ملوان مقابل پرسپولیس آخرین دیداری بود که مهرداد اولادی ...

بیوگرافی زنده یاد مهرداد اولادی + تصاویر مهرداد اولادی

مهرداد اولادی . بیوگرافی مهرداد اولادی. نام کامل: مهرداد اولادی بچه زادروز: ۴ خرداد ۱۳۶۴

سلیمی اگر امید نداشتم به المپیک نمی رفتم

سلیمی: اگر امید نداشتم به المپیک نمی‌رفتم . خبرگزاری ایسنا: بهداد سليمي در مراسم بدرقه وزنه ...

3 ماه پیش اولادی در رابطه با شایعه‌ خودکشی‌ اش چه …

صراط: گاهی بهت‌زده حرف می‌زند. زبانش می‌گیرد و سرش را پایین می‌اندازد که چطور به بوندس ...

علی پروین: به خانواده اولادی و هواداران پرسپولیس تسلیت می ...

آخرین گفته های مهرداد اولادی: دلم شکسته

پر مخاطب ترین روزنامه اقتصادی کشور ... به گزارش خبرآنلاین اگر می خواهید فراز و نشیب فوتبال را ...

مهرداد اولادی بازیکن جوان ملوان درگذشت/مهرداد با پای …

گیل نگاه:مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس و بازیکن فعلی ملوان ...

ســـــوت پــــایـــان 88

فاجعه در فوتبال ایران/ مهرداد اولادی درگذشت

  • 1/5
  • 36 RATINGS

فاجعه در فوتبال ایران/ مهرداد اولادی درگذشت مهاجم تیم فوتبال ملوان دار فانی را وداع گفت.

روایت مهرداد اولادی از شایعه خودکشی اش

به گزارش خبرآنلاین گر می خواهید فراز و نشیب فوتبال را در زندگی یک فوتبالیست جستجو کنید ...

اخبار فوتبال » افشارزاده:شنیده‌‌ام پرسپولیسی‌ها به

تعداد خیانت های افشارزاده لنگی به استقلال در این دو سال از 20 مورد بیشتره .دو بار نیم فصل ...

3ماه پیش اولادی در رابطه با شایعه خودکشی‌اش چه …

به گزارش 9صبح به نقل از نود، گاهی بهت‌زده حرف می‌زند. زبانش می‌گیرد و سرش را پایین می ...

آخرین گفته های مهرداد اولادی: دلم شکسته

به گزارش خبرآنلاین اگر می خواهید فراز و نشیب فوتبال را در زندگی یک فوتبالیست جستجو کنید ...

بازخوانی یک مصاحبه / وقتی مهرداد اولادی خود‌کشی‌ و …

به گزارش متافوتبال ، مهرداد اولادی، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس چند ماه قبل از مرگش ...

برگزاری مراسم چهلم "مهرداد اولادی" 48 ساعت پس از …

صحبت های پل پوگبا پس از بازگشت به منچستریونایتد صحبت های بمب نقل و انتقالات پس از بازگشت به ...

قلعه‌نویی: اولادی از بی‌مهری‌ها رنج می‌برد/ جواب الهلال را ...

قلعه‌نویی: اولادی از بی‌مهری‌ها رنج می‌برد/ جواب الهلال را در زمین دادیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 2,401
  • بازدید کلی : 11,049