loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی28, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 23 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

زلاتان: من بخشی از تاریخ PSG هستم

مهاجم پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من معتقد است که جزئی از تاریخ باشگاه فرانسوی شده است.

زلاتان: من بخشی از تاریخ PSG هستم

کعبی: بازیکنی نیستم که برای تیمدار شدن آویزان فلان مدیر شوم/ از مسئولان استقلال خوزستان ...

زلاتان: من بخشی از تاریخ PSG هستم - Bartarinha.IR | …

جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 01. صفحه نخست; اخبار روز; اخبار ورزشی; سبک زندگی

زلاتان: من بخشی از تاریخ PSG هستم

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، زلاتان ابراهیموویچ درباره حضورش در پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من گفت ...

ابراهیموویچ: من بخشی از تاریخ پاری‌سن‌ژرمن هستم - …

مهاجم پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من معتقد است که جزئی از تاریخ باشگاه فرانسوی شده است.

ابراهیموویچ: من بخشی از تاریخ پاری‌سن‌ژرمن هستم | …

ابراهیموویچ: من بخشی از تاریخ پاری‌سن‌ژرمن هستم مهاجم پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من معتقد است که ...

ابراهیموویچ: من بخشی از تاریخ پاری‌سن‌ژرمن هستم

مهاجم پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من معتقد است که جزئی از تاریخ باشگاه فرانسوی شده است. به‌ گزارش ...

مورینیو: من بخشی از تاریخ چمپیونزلیگ هستم | …

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی , مورینیو: من بخشی از تاریخ چمپیونزلیگ هستم

برج ایفل پاسخ زلاتان را داد | طرفداری

عذر میخوام که اینجا ریپلای می کنم...زلاتان رو بیش از حد گنده کردن...این تو کشور خودشم به ...

وبلاگ زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ایبراهیموویچ (بازیکن پاری سن ژرمن و تیم ملی سوئد): من با سرمربیان بزرگی کار کرده ام ...

کانون هوادارن تیم پاریس سن ژرمن در ایران

Zlatan Ibrahimović / Paris-SG.blogfa.com. زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پاریس سن ژرمن در صحبت هایی ...

تیم جدید زلاتان ابراهیموویچ 2017

تیم جدید زلاتان ابراهیموویچ 2017 تیم جدید زلاتان ابراهیموویچ 2017 تیم جدید زلاتان ابراهیموویچ ...

رونالدو: شاید برای دیگران مسی بهترین باشد، اما در ذهن من ...

خدای تعصبی نظر نمیدم یعنی منکر این میشی که رونی بیش از 1 دهه تو اوج بوده؟! حتی خود زلاتان هم ...

کانون هوادارن تیم پاریس سن ژرمن در ایران

زلاتان: خوشحالم سال جدید را با هت تریک آغاز کردم; پی اس جی به دنبال آلوز; کاوانی: زلاتان ...

آخرین خبرهای باشگاه منچستر یونایتد

پل پوگبا بیش از همیشه به بازگشت به منچستریونایتد نزدیک شده است؛ حال او پس از گذشت 4 سال از ...

برچسب ها - زلاتان ابراهیموویچ

در سایت خبری مشرق نیوز آخرین اخبار حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و ...

عباس‌زاده: از خرید من پشیمان نشدند :: ورزش 3

کد خبر: 1082077/0 زمان: 12:03 1393/01/23 بازدید: 1,025. عباس‌زاده: از خرید من پشیمان نشدند مهاجم تیم فوتبال ...

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5322 | تاریخ 1394/12/25

سکوت بر فراز ورزشگاه دورتموند زلاتان: مجسمه من را جای برج ایفل ...

مورینیو: می‌خواهم به رکورد فرگوسن برسم :: ورزش 3

ژوزه مورینیو در نشست خبری پس از مراسم معارفه اش در باشگاه منچستریونایتد، از علاقمندی اش ...

صحبت در مورد همجنس بازی ابراهیموویچ

"سلمان عوده" یکی از مبلغان وهابی سعودی با صدور فتوایی در خصوص همجنس بازي، خشم کاربران ...

نتایج جستجو برای: پاری سن ژرمن فینالیست شد …

خرید عینک آفتابی Louis Vuitton با قیمت ارزان آیا میدانید برترین عینک سال 2014 نزد افراد معروف همین ...

دستگیری مبلغین داعش در روسیه

دو متهم به عضویت در داعش که به عنوان مبلغ جذب نیرو برای این گروه تروریستی تکفیری در روسیه ...

پاری سن ژرمن به فینال راه یافت نیویدار

خرید عینک آفتابی Louis Vuitton با قیمت ارزان آیا میدانید برترین عینک سال 2014 نزد افراد معروف همین ...

آخرین خبرهای باشگاه منچستر یونایتد - لوییز ون گال از ...

لوییز ون گال سرمربی هلند بعد از دو فصل از سرمربیگری منچستر یونایتد برکنار شد. ون گال که چند ...

زلاتان ابراهیموویچ - 11 - wwwkhabar.ir

زلاتان با گل از پارک‌دوپرنس خداحافظی کرد، رنس به دسته پایین‌تر رفت. اسطوره فوتبال سوئد ...

عابدینی از مردم می خواهم برای من دعا کنند

عابدینی: از مردم می‌خواهم برای من دعا کنند . خبرگزاری تسنیم: مجتبی عابديني پس از پیروزی ...

اسکولز حال ستاره فرانسوی را نیامده گرفت! | اسکولز به زلاتان

اسکولز حال ستاره فرانسوی را نیامده گرفت! اسکولز به زلاتان هشدار داد که باید به نسبت زمان ...

زلاتان ابراهیموویچ - 14 - wwwkhabar.ir

اخبار مرتبط زلاتان در لیست اولیه سوئد برای المپیک نبرد داغ زلاتان و بوفون / چک و اسپانیا ...

اولین واکنش رونالدو بعد از تعویض؛ من لال هستم

اولین واکنش رونالدو بعد از تعویض؛ من لال هستم! رونالدو بعد از تعویض در خصوص اتفاق عجیبی که ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «آنجل دی ماریا»

احتمال غیبت دی‌‌ماریا در آخرین بازی آرژانتین در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا. بال تیم فوتبال ...

92/05/01 - 92/05/07 - کریستیانو رونالدو - Blogfa

به نام خدا من amir cr7 هستم.. اینجانب به همراهی تیم حرفه ای وبلاگ سعی بر این داریم تا هرچه در ...

فوتبال نیوز120 - football-news120.mihanblog.com

به گزارش سایت نود، زلاتان ابراهیموویچ از ماه آینده با پایان قراردادش با psg فرانسه، بازیکن ...

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5419 | تاریخ 1395/5/7

کونته: بازار نقل و انتقالات دیوانه شده است نیمار: ما به مسی ...

در آخرین برنامه 90 در سال 94 چه گذشت؟+ تصاویر - اخبار

نود که هفده سال بی رقیب ترین و پربیننده ترین برنامه صدا و سیما بود، از سال گذشته در رقابت ...

زلاتان : منچستر بزرگترین باشگاه دنیا است

زلاتان ابراهیموویچ پس از کسب نخستین جام با پیراهن تیم منیچستر یونایتد عنوان کرد که به خاطر ...

کش و قوس های روابط "ع" و "غ"/از میانجیگری سفرای …

Football.ir - اخبار فوتبال : «رود گولیت»

انتقاد تند گولیت از شماره هفت یونایتد. اسطوره فوتبال هلند با انتقاد از سبک زندگی شماره هفت ...

زلاتان ابراهیموویچ - srusht-ba.smartbloger.ir

سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش میدهد

ورزش 3 | اخبار ورزش | داخلی و خارجی

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، بیرانوند گفت: آخر بازی تیم ما خسته شده بود و ...

کاکا - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

کاکا یکی از خرید های کهکشانی رئال مادرید در سال 2009 در خصوص دوران حضورش در رئال مادرید اظهار ...

ویدیو ورزش 3 | تکنیک های برتر جام جهانی ۲۰۱۴

جام جهانی برزیل 2014 ... اخه مسی تکنیک داره بازیکن فقط زلاتان"حیف که تو این جام نبود

مورینیو: زلاتان کار بسیار سختی در منچستر خواهد …

, مورینیو: زلاتان کار بسیار سختی در منچستر خواهد داشت

آسمان چلسی - اخبار نقل وانتقالات چلسی

آسمان چلسی - اخبار نقل وانتقالات چلسی - ... " از چلسی به خاطر همکاری خوبی که در سه سال و نیم ...

خاطره عجیب ورزشکار معتاد آمریکایی از حضورش در ایران!

حواشی اختصاصی پارس فوتبال از مراسم بهترین های لیگ پانزدهم | از چشم غره های هاشمیان به طاهری ...

رکورد شکنی زلاتان ایبراهیموویچ در تست های …

سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش میدهد

بازیکن سابق پرسپولیس خواننده شد + عکـس

شیث رضایی مدافع سابق تیم پرسپولیس وارد دنیای هنر شده است. به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از جام ...

در پرسپولیس تاوان بی‌حاشیه بودنم را پس دادم :: …

باقری: احساس کردم از پرسپولیس رفتنی هستم

هشدار: این سایت صرفا یک خبرخوان خودکار است و در انتخاب عناوین اخبار آن نیروی انسانی دخالتی ...

لقب‌های جدید عادل برای طارمی! :: سایت خبری، تحلیلی، …

کریک ایده ی جدید گالیانی | MILAN NEWS

تصاویر روزنامه های ایتالیایی از اولین خبر تا خرید میلان توسط برلوسکونی و…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 2,392
  • بازدید کلی : 11,040