loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی28, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 28 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

پورقاز:پرسپولیس بنگر و نورمحمدی را دارد،چرا باید دنبال من ...

پورقاز:پرسپولیس بنگر و نورمحمدی را دارد،چرا باید دنبال من باشد؟

پورقاز: پرسپولیس چرا باید دنبال من باشد؟

مدافع ملی پوش ملوان گفت:به جدایی از تیمم فکر نمی کنم و هدفم تلاش برای موفقیت ملوان است.

پورقاز:پرسپولیس بنگر و نورمحمدی را دارد،چرا باید دنبال من ...

پورقاز: پرسپولیس چرا باید دنبال من باشد؟ - …

شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 09. صفحه نخست; اخبار روز; اخبار ورزشی; سبک زندگی

پورقاز:پرسپولیس بنگر و نورمحمدی را دارد،چرا باید دنبال من ...

پورقاز:پرسپولیس بنگر و نورمحمدی را دارد،چرا باید دنبال من باشد؟/شایعه اختلافم با استیلی ...

پورقاز: پرسپولیس چرا باید دنبال من باشد؟ - مشرق …

پورقاز: پرسپولیس چرا باید دنبال من باشد؟ - مشرق نیوز

جذب نورمحمدی در حیطه وظایف من نیست؛در ملوان می‌مانم پورقاز ...

جذب نورمحمدی در حیطه وظایف من نیست؛در ملوان می‌مانم پورقاز:پرسپولیس بنگر و نورمحمدی را ...

پورقاز: پرسپولیس چرا باید دنبال من باشد؟

خبرگزاری فارس: عزت‌الله پورقاز در خصوص شایعه جدایی‌اش از ملوان اظهار داشت:من سال قبل با ...

Fars News Agency : پورقاز:پرسپولیس بنگر و …

جذب نورمحمدی در حیطه وظایف من نیست؛در ملوان می‌مانم پورقاز:پرسپولیس بنگر و نورمحمدی را ...

پورقاز:پرسپولیس بنگر و نورمحمدی را دارد،چرا باید دنبال من ...

اخبار داغ ایران و جهان; آخرین اخبار برجام; آخرین تحولات بازار بورس; آخرین خبر های استقلال ...

عزت‌ا... پورقاز:پرسپولیس بنگر و نورمحمدی را دارد،چرا باید ...

صفحه نخست ; روزنامه در یک نگاه ; اطلاعات تماس ; تعرفه آگهی ; سایت قدیمی ; آرشیو روزنامه

ازدواج باید دبیرستانی باشد - 8

اخبار مرتبط دانشگاه باید نخبه پرور باشد پکرمن: خامس باید صبور باشد آیا حجاب باید در برابر ...

پورقاز:پرسپولیس بنگر و نورمحمدی را دارد،چرا باید دنبال من ...

جزئیات این خبر. پورقاز:پرسپولیس بنگر و نورمحمدی را دارد،چرا باید دنبال من باشد؟/شایعه ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «عزت الله پورغاز»

پورقاز با استقلال خوزستان به توافق رسید. مدافع فصل قبل تیم فوتبال ملوان با باشگاه استقلال ...

زیبا نیوز - razavi1371.blogfa.com

ضرب المثل ترکمنی : آقماق دوستدن عقللی دوشمان یخشی دیر معنی فارسی: دشمن دانا بهتر از دوست ...

جام نیوز :: JamNews - واکنش مدافع ملی پوش به خبر …

وقتی دو کاپیتانش مدافعان اصلی هستند، چرا باید دنبال من باشد؟

آب پاکی استیلی روی دست پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: پورقاز با باشگاه ملوان قرارداد دارد و با جدایی او و حضورش ...

چرا منصوریان به دنبال پورقاز افتاد؟

چرا منصوریان به دنبال پورقاز افتاد؟ قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: اگر هم ببینیم ...

واضح - بازی با مقدونیه خوب است اما کافی نیست پورقاز

بازی با مقدونیه خوب است اما کافی نیست پورقاز: از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد ندارم/درخواست ...

پورقاز: چرا قلعه نویی نیامده رفت؟ :: ورزش 3

کد خبر: 1327414/34 زمان: 23:07 1395/03/01 بازدید: 82,282. پاداش های تیم ملی به کمک من آمد! پورقاز: چرا قلعه ...

ورق - sport.shafaqna.com

واکنش باشگاه استقلال به صحبت های قائم مقام استقلال خوزستان:/ ما باید شاکی باشیم نه استقلال ...

به تیمی می روم که به من اعتقاد داشته باشند، چه …

مطالب مرتبط: به تیمی می روم که به من اعتقاد داشته باشند، چه استقلال باشد چه پرسپولیس

«نه» پورموسوی و پورقاز به استقلال؛ تیر منصوریان …

شهباززاده: نه با پرسپولیس حرف زدم و نه با دایی/ فصل قبل، از استقلال پیشنهاد رسمی داشتم/ خودم ...

چرا برانکو سیدجلال را نمی خواهد؟

  • 4/5
  • 26 RATINGS

چرا برانکو سیدجلال را نمی خواهد؟ سال گذشته سیدجلال حسینی علاقه داشت تا به پرسپولیس بازگردد ...

بازی پرسپولیس چند شنه هست - morix.ir

دروازه بان جنجالی پرسپوليس حالا حتی اگر برانکو هم بخواهد نمی تواند بازي کند ...

پور از نتایج تیم راضی هستم

اولین واکنش رونالدو بعد از تعویض؛ من لال هستم! رونالدو بعد از تعویض در خصوص اتفاق عجیبی که ...

غریب: پرسپولیس و استقلال باید به درآمد پایدار …

۰۴:۵۸ نکات خواندنی از تاریخچه تقابل پرسپولیس و فولاد ; ۰۴:۳۱ زمینه سازی باشگاه پرسپولیس برای ...

سند استقلالی شدن پورقاز +عکس

عزت الله پورقاز به تیم قهرمان ایران استقلال خوزستان پیوسته تا زوج طیبی در خط دفاع باشد.

در پرسپولیس‌ روزهای سختی را سپری کردم - ساعت24

ساعت24- بازیکن سابق پرسپولیس و صبای قم گفت: «یک میلیارد و 350 میلیون تومان با پرسپولیس قرارداد ...

کاپ | چه کسی قرار استقلالی ها با پورقاز را کنسل کرد؟

مدافع مورد نظر استقلال در حالی از این تیم دور شد که با نماینده باشگاه و وزارت ورزش قرار داشت ...

مهم برد پرسپولیس است نه گلزنی من :: سایت خبری، …

استقلال نتوانست گزینه اصلی اش را جذب کند سراغ …

استقلال نتوانست گزینه اصلی اش را جذب کند سراغ بازیکن ما آمد / منصوریان دنبال گزینه های دیگر ...

منصوریان خبر استقلالی‌شدن پورقاز را تایید کرد

بازیکنی که در28 سالگی تازه فوتبال یادگرفته لنگیا خیلی خنگ بودند که 2 میلیارد بابت او هزینه ...

گزینه منصوریان قرارداد بست

گزینه منصوریان قرارداد بست . عزت الله پورقاز مدافع تیم ملوان با تیم استقلال خوزستان ...

استراتژی پرسپولیس در نقل و انتقالات

  • 5/5
  • 26 RATINGS

استراتژی پرسپولیس در نقل و انتقالات از یازده بازیکنی که قراردادشان به آخر رسیده، پرسپولیس ...

استقلال علی منصوریان باید این شکلی …

استقلال سال آینده براساس مذاکراتی که تا امروز انجام شده باید شکلی شبیه به این ترکیب داشته ...

نفت از پرسپولیس بالاتر رفت :: ورزش 3

کد خبر: 1291166/8 زمان: 16:43 1394/10/01 بازدید: 48,124. با 34 کارت زرد. نفت از پرسپولیس بالاتر رفت

چرا باید به استقلالِ منصوریان امیدوار بود؟ | خبروان

برای جدا شدن از راه مظلومی و قلعه‌نویی نیاز بود که منصوریان بهای فوتبال تهاجمی را بپردازد.

اخبار فوتبال » بیرانوند، پورقاز،ماهینی، تبریزی و …

[quote=shahin337] شما یه دونه از مصاحبه اشو اینجا بنویس واسه همه ثابت بشه سایت معتبر باشه من هم ادعا ...

منصوریان: بازی برابر تیم صدرجدول سخت است؛ …

علیرضا منصوریان معتقد است تیمش بازی سختی برابر تیم صدرنشین لیگ یعنی استقلال تهران دارد.

ورزش۳ - پورقاز: بازیکن تحت امر مربی است - صاحب‌خبر

عزت الله پور قاز در اهواز بازیکن خاص است. نه به خاطر نمایشی که در ترکیب استقلال خوزستان دارد ...

اخبار فوتبال » منصوریان خبر استقلالی‌شدن پورقاز

عدم رعایت قوانین سایت استقلالی باعث حذف نظر شما و احتمالا جلوگیری از فعالیت شما خواهد شد.

بازیکنی که برای دومین بار فرصت حضور در استقلال و پرسپولیس ...

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : در بازي با گوام و بعد از اخراج بيرانوند، پورقاز ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا

به گزارش "ورزش سه"، عزت اله پورقاز در رابطه با شروع تمرینات و وضعیت ملوانی ها گفت: اخیرا ...

استقلال با مدافع تیم ملی قرارداد می‌بندد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : ، باشگاه استقلال خوزستان با عزت الله پورقاز ...

الف - «نه» پورموسوی و پورقاز به استقلال؛ تیر …

علی آقای منصوریان بزرگ من است و از اینکه نسبت به من لطف دارد خوشحالم ولی من خودم را بازیکن ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا - مطالب …

این ملوان را می توان آسیایی کرد. پورقاز:قلعه نویی نیازی به تعریف من ندارد مدافع ملی پوش ...

چرا این خرید غیرممکن است؟ / بازیکنی که دیر به "پرسپولیس

پایان یافتن قرارداد احسان حاج صفی با تیم دوم شهر فرانکفورت باعث شده است تا بازار شایعات در ...

استقلال و پرسپولیس با هم چه می‌کنند؟/آشفته …

ویدیو؛ گل ها و مهارت های مهدی حیدری، پدیده 13 ساله باشگاه پرسپولیس هاجسون: بازیکنان در فرم ...

نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال

چرا باید مردمان روستایی تاوان اشتباهات آقایان را بپردازند ! مسخره ترین تصمیم مسئولان آب و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 2,419
  • بازدید کلی : 11,067