loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی28, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 15 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

رویانیان: می‌خواهم خدمت کنم

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: سابقه کاری من در این ۳۶ سال مشخص است و مردم می‌دانند که ...

رویانیان: می‌خواهم خدمت کنم - Bartarinha.IR | برترین ها

رویانیان: می‌خواهم خدمت ...

رویانیان: می خواهم خدمت کنم چه در مجلس چه در جنگ با …

رویانیان: می خواهم خدمت کنم چه در مجلس چه در جنگ با داعش/ پرسپولیسی ها زحماتم را فراموش نکرده ...

رویانیان: می‌خواهم خدمت کنم چه در مجلس چه در جنگ با …

رویانیان: می‌خواهم خدمت کنم - iruni.ir

... می‌خواهم خدمت کنم. ... محمد رویانیان در خصوص حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ...

Fars News Agency : رویانیان: می‌خواهم خدمت کنم چه در …

... می‌خواهم خدمت کنم چه در مجلس چه در جنگ با داعش ... محمد رویانیان در گفت‌وگو با ...

خبرگزاری فارس - رویانیان: می‌خواهم خدمت کنم چه در …

رویانیان: می‌خواهم خدمت کنم چه در مجلس ... واقعیت این است که خودم فکر می کنم می‌توانم رأی ...

رویانیان: جناح‌های سیاسی اذیتم می‌کنند :: ورزش 3

... که بهتر است در مدیریت جهادی به ایران خدمت کنم. ... رویانیان: ... می‌خواهم که عاقبت‌به ...

چند وقتی بود به حضور در انتخابات فکر می کردم رویانیان

چند وقتی بود به حضور در انتخابات فکر می کردم رویانیان: می خواهم خدمت کنم چه ... ثبت نام کنم. ...

رویانیان را به خدا واگذار می‌کنم!

,رویانیان را به خدا واگذار می‌کنم! ... می‌خواهم فصل خوب و رؤیایی را در شهرداری داشته باشم و ...

رویانیان: روی رای هواداران پرسپولیس حساب کردم - می خواهم ...

... می خواهم خدمت کنم حتی در جنگ ... محمد رویانیان در خصوص حضورش در انتخابات مجلس شورای ...

شیث‌رضایی: رویانیان را به خدا واگذار می‌کنم

... با آرامش بازی کنم چرا ... می‌خواهم فصل خوب و رؤیایی ... رویانیان وقتی برای بازی ...

نکونام: به رویانیان گفتم استقلالی هستم/ می‌خواهم

... می‌خواهم با پیراهن تیم محبوبم از فوتبال خداحافظی کنم ... در خدمت آنها باشم. رویانیان ...

رویانیان:می‌خواهم با علی دایی کار کنم اما جواب تلفنم …

نعمت‌زاده یک‌تنه به جنگ معیشت مردم رفت! پیکر همسر شهید بابایی در تهران تشییع شد

جام نیوز :: JamNews - ماندنم در پرسپولیس سخت است، می خواهم ...

ماندنم در پرسپولیس سخت است، می خواهم بازی کنم. ... امید خدمت تیم ... با رویانیان و ...

رویانیان: لیست بازیکنان و برنامه دایی برای …

رویانیان و دایی پرسپولیس,اخبار پرسپولیس,علی دایی ... رویانیان و دایی را حمایت می‌کنم ...

جام نیوز :: JamNews - رویانیان: کنار می‌روم تا …

... پرسپولیس می‌خواهم تصمیم خود ... پرسپولیس خدمت‌گذاری کنم. ... رویانیان افزود: «به ...

ایسنا - واکنش رویانیان به شکایت سپاهان

محمد رویانیان در واکنش به ... فکر می‌کنم الان زمان ... از هواداران می‌خواهم که پرشور و ...

واکنش رویانیان به اظهارات علی کریمی

محمد رویانیان، در واکنش به صحبت ... دوستان به پرسپولیس خدمت کنم. ... می‌خواهم نگران ...

خدمت - رضاییان: قول می دهم سال بعد اگر مرا خواستند …

... ثابت کنم می خواهم در این تیم ... سردار رویانیان و حمیدخان ... تحليلی خدمت ...

رویانیان:هر تصمیمی گرفته‌اید زودتر عملی کنید

می‌خواهم هر چه ... محمد رویانیان در گفت‌وگو با ... هوادار پرسپولیس خدمت‌گذاری کنم.

رویانیان: از دایی می‌خواهم خویشتن‌دار باشد

... از علی دایی می‌خواهم که در برابر اتفاقات اخیر خویشتن‌دار باشد چون ما به تمام وجود او ...

محمد رویانیان از باشگاه پرسپولیس رفت | میهن پست

محمد رویانیان از ... روز تلاش کنم تا ثابت نمایم که خدمت کردن ... می خواهم ثابت کنم که مثل ...

کاپ | استقلال جوان برمیگردد/رویانیان آری،خیابانی …

... می خواهم همیشه به نفع فوتبال کشورم تصمیم گیری کنم. ... خدمت کند. ... رویانیان هم می خواهم ...

درگیری لفظی رویانیان با شبکه خبر

محمد رویانیان پس از پایان ... تشکر می‌کنم. ... درصد کمتر می‌خواهم و نصف بودجه ...

صحبت های جنجالی شیث: پرسپولیس برای من چه کار …

... رویانیان ... می‌خواهم فصل خوب و رؤیایی را در شهرداری داشته باشم و بدون هیچ گونه حاشیه با ...

زارع: چند پرسپولیسی از کریمی بدگویی می‌کردند/ …

... من می‌خواهم یک انتقاد از محمد رویانیان کنم. رویانیان فردی بزرگ ... خدمت کنم و ...

رویانیان: کنار می‌روم تا پرسپولیس در آرامش بماند

محمد رويانيان،پرسپولیس ,رویانیان: کنار می‌روم تا پرسپولیس در آرامش ...

رویانیان: اگر قهرمان می شدیم استعفا می کردم/ من …

محمد رویانیان در نشست ... اگر قهرمان می شدیم استعفا می کردم/ من فقط یک سرمربی باید انتخاب کنم.

رویانیان استعفا کرد + متن استعفا - ایسنا

محمد رویانیان از ... تلاش کنم تا ثابت نمایم که خدمت کردن ... می خواهم ثابت کنم که ...

رويانيان: خيلي راحت مي‌روم - بینانیوز

  • 5/5
  • 1 RATING

... پرسپولیس می‌خواهم تصمیم ... پرسپولیس خدمت‌گذاری کنم. ... رویانیان افزود: به رغم ...

کناره‌گیری رویانیان از هیأت مدیره پرسپولیس

استعفای رویانیان بازی پرسپولیس و رئال تیم فوتبال پرسپولیس علت کناره‌گیری رویانیان از ...

افشاگری‌های عجیب محمد رویانیان بعد از مدت‌ها سکوت …

محمد رویانیان در واکنش به جو رسانه ... نبوده که من تاسیسش کنم. ... می‌خواهم بگویم آقای وزیر ...

خبرگزاری تسنیم - چیذری: می‌خواهم کار نیمه‌تمامم را در ...

... می‌خواهم کار نیمه‌تمامم را در پرسپولیس تمام کنم .

پاسخ شدیدالحن رویانیان در جواب کریمی

رویانیان, پاسخ ... را داد تا در کنار دوستان به پرسپولیس خدمت کنم. ... می‌خواهم نگران پرسپولیس ...

عابدزاده: می خواهم جواب زحمات رویانیان را بدهم

... می خواهم جواب زحمات رویانیان را بدهم ... می توانم به تیم کمک کنم. ... می خواهم جواب ...

بالاخره رویانیان افشاگری کرد-ملکانه

من در لباس خدمت ... صاحب این شرکت پرسپولیس بوده و اینطور نبوده که من تاسیسش کنم. ... رویانیان ...

حرف های تند شیث رضایی علیه رویانیان

... رویانیان ... می‌خواهم فصل خوب و رؤیایی را در شهرداری داشته باشم و بدون هیچ گونه حاشیه با ...

شما دعوا می کردید من پول جمع می‌کردم

به گزارش فارس، محمد رویانیان در جمع ... می‌کنم که قهرمانی ... الان هم می‌خواهم یک ...

استخدام نیوز - محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه …

محمد رویانیان از ... فقط می خواهم به ... روز تلاش کنم تا ثابت نمایم که خدمت کردن به ...

دایی: شاید رویانیان در حالت عادی نبوده است :: ورزش 3

... شاید رویانیان در حالت عادی ... این تیم تشکر کنم، او تیم ... از او می‌خواهم که ...

الف - رویانیان: ژوزه کریمی را اخراج کرد

در این خصوص محمد رویانیان مدیرعامل ... اولین بار می‌خواهم به ... آن اشاره کنم این است که ...

می خواهم ایمیل درست کنم - bings.ir

به هیچ پیشنهادی فکر نمی کنم، می خواهم در استقلال ... می خواهم در کشورم بمانم و به مردم خدمت کنم;

جدیدترین خبر جواد نکونام

... می‌خواهم با پیراهن تیم محبوبم از فوتبال خداحافظی کنم . ... در خدمت آنها باشم. رویانیان ...

رویانیان: فایل صوتی تهدید فردوسی‌پور برای رفتن …

شبکه اطلاع رسانی راه دانا-رویانیان: ... مسائل را بیان کنم اما ... نمی‌توانم در خدمت ...

خط نيوز - رویانیان:نکونام را می خواهیم/ محل تامین …

... به مدیر برنامه‌های نکونام گفتم این بازیکن را می‌خواهم. ... کنم و هرچه ... در خدمت شما ...

رویانیان: همه دروغگوها و کسانی که به دنبال تخریب …

رویانیان ،مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت:دادگاه برای من قابل احترام است و ترسی از حضور در ...

سقف قراردادها همه را دزد و خلافکار می‌کند/ اشتباه …

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان که صبح ... خدمت می‌کنم و ... می‌خواهم اگر سال ...

از این به بعد بدتر برخورد می‌کنم!

,از این به بعد بدتر برخورد می‌کنم! ... پرسپولیس و راه آهن و درگیری‌اش با رویانیان عنوان ...

برچسب ها - کاپیتان پرسپولیس

در رختکن پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد رویانیان گفت ... کلافه کرده، می‌خواهم ... کنم کاپیتان ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 2,382
  • بازدید کلی : 11,030